Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2018 20:20 - Лебедово Езеро по Залез....
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7814 Коментари: 25 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Един от неземните, вълшебни мигове, които ще помня, докато съм жива!
image

image

image

image

image

image






Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. abitofromance - Даниел
17.04.2018 21:13
Много е красиво иска ми се повече такива публикаций да виждам
цитирай
2. troia - Веси,
17.04.2018 21:49
наистина е много красиво. На живо сигурно е още по-въздействащо.
Поздрави!
цитирай
3. donchevav - Наистина приказно - сребърно, з...
17.04.2018 22:49
Наистина приказно - сребърно, златно, изящно вълшебство на фона на могъщата музика на Чайковски! Паметна красота! Благодаря ти, Веси!
цитирай
4. vesever - Даниел, благодаря! Красотата д...
17.04.2018 23:31
Даниел, благодаря! Красотата дебне отвсякъде, стига да имаме очи да я улавяме...и да я запазваме...
Поздрави!
цитирай
5. vesever - Кати, несравнимо е. Фотографиите ...
17.04.2018 23:49
Кати, несравнимо е. Фотографиите няма как да пресъздават усещането и гледката 1:1...но взема ли си професионален апарат, ще се доближа до съвършеното пресъздаване на момента...
цитирай
6. vesever - Вени, нали, едно неземно вълшеб...
18.04.2018 00:00
Вени, нали, едно неземно вълшебство, подарено от Небето, толкова се радвам на такива гледки, човек се пренася в друг свят...
цитирай
7. dpenkov - Благодаря...
18.04.2018 10:14
Благодаря за споделените вълшебни моменти и неземна красота от света около нас!
цитирай
8. inel379 - Вълшебство!
18.04.2018 10:36
Едно съвършенство на природата,
пред което с възторг благоговея!
А като човек, отдал дълги години на балета,
за "Лебедово езеро" не спирам да копнея!
Нямам думи за снимките ти, мила!
Направо си надминала себе си!
Поздрави и усмивки с наслада!:)))
цитирай
9. vesever - Димитър, и аз благодаря, че се отби. ...
18.04.2018 13:35
Димитър, и аз благодаря, че се отби. :)
цитирай
10. vesever - Инелка, ти си балерина...
18.04.2018 13:41
Инелка, ти си балерина, колко хубаво
възхищавам се на нежното изкуство
това за мен е най-прекрасно чудо
в душа ми носи вдъхновено чувство...
цитирай
11. inel379 - :)
18.04.2018 14:54
О, мила!
Не станах професионална балерина,
но 7 години с палците животът ми премина.:)
Беше прекрасно!
Любовта остава през целия живот!
Хубаво настроение ти желая!:)))
цитирай
12. vesever - Щом в душа си носиш нежност и грац...
18.04.2018 18:04
Щом в душа си носиш нежност и грация
За мен ти си достойна за адмирация!
Красиви да са твоите дни
с много сбъднати мечти!
<3

цитирай
13. abitofromance - Даниел
18.04.2018 20:45
Започнах да следвам блога ви много хубави неща сте споделили ще се радвам да видя още много цветни идей носи настроение темата на блога ви изобщо човек трябва винаги да е близък с природата
цитирай
14. to4icata111 - Красота и романтика!
18.04.2018 21:00
Красота и романтика!
цитирай
15. planinitenabulgaria - Постингът ти ми напомни за едни други лебеди, бели и черни,
18.04.2018 21:16
а също и за патици, гъски, фламинго, птици-рибари, големи колкото щъркели и много водни животни в един създаден от хората оазис в пустинята Невада, Палм Сприйнгс. Ще публикувам няколко постинга от там ведно с прекрасната природа, създадена от хората в пустинята. На избрано от тях място е създаден изкуствен оазис, около който се основават много населени места.
Спомних си и за спящия Фауст на Скалистата планина /Пинд/, където той вижда в съня си картината на Леда и Лебеда, най-дивната от всички гледки.
Поздрави за постинга с един клип, и той вдъхновен от красотата на лебеда...
https://www.youtube/watch?v=SC0XLmowi2o
цитирай
16. vesever - Даниел, радвам се, че ти допадат ...
18.04.2018 21:43
Даниел, радвам се, че ти допадат публикациите ми, наистина е хубаво хората да обръщат повече внимание на природата и всичко красиво, което ни е подарено на Земята....
цитирай
17. vesever - Крис, какво повече му трябва на ч...
18.04.2018 21:46
Крис, какво повече му трябва на човек....:):
цитирай
18. vesever - Коста, прекрасна е, благодаря т...
18.04.2018 21:47
Коста, прекрасна е, благодаря ти!
Бих искала да видя снимки от местата, за които говориш. Със сигурност всичко там изглежда различно и непознато за нас...
цитирай
19. vesever - Еми, ловци на красота нека да бъдем, ...
18.04.2018 22:18
Еми, ловци на красота нека да бъдем, и колкото сме повече, толкова по-добре...
Поздрави и от мен, благодаря ти!
цитирай
20. vania23 - Еха!
19.04.2018 10:04
Прекрасно е, Веси! Пак си в рая ти - той май навсякъде те следва :)
цитирай
21. vesever - Ваня, май така се получава. . . . той ...
19.04.2018 12:57
Ваня, май така се получава....той ли ме следва, аз ли го предизвиквам...не знам.
Между другото, нея вечер, когато минавах през парка, и видях огненото езеро, обагрено от лъчите на залязващото слънце, ми се прииска да дойдат и лебедите, те обикновено са на другия край...и за минута-две, почнаха да идват, и аз възторжена почнах да ги снимам, а те сякаш ми позираха...минавайки бавно-бавно пред мен...
Да ти призная, тогава ми се прииска за миг да съм лебед....там, в златното езеро, в този безкрай и покой и величие и безвремие и райска красота и нежност...
Някъде четох една мисъл, че човек каквото носи в душата си, това вижда навсякъде...
А миналата есен, случи се същото, когато бях в Белград, нощувахме в кораб на брега на Дунава и на сутринта излизам и виждам чак на отсрещния бряг лебеди ...нямаше как да стигна до тях и много ми се искаше те да дойдат, и за минути дойдоха, сякаш разбраха, че ги викам...и тогава бях направила много приятни снимки на белите красавци в Дунава, дадох им и цял пакет солети...и те доволни, и аз доволна...
Поздрави!
цитирай
22. krumbelosvet - Чак страшно
20.04.2018 09:05
Планината не отишла при Мохамед, но лебедите отишли при поета. (Простете, думата "поетеса" не ми звучи дабре. Се едно освен женският род "поезия" да има и мъжки "поезък". Макар че е добре, че поезията може да е мъжка и женска.)
Това е повече, отколкото делфините на... кой поет беше, забравих, но ще се сетя някой ден.
цитирай
23. vesever - Краси, благодаря ти :) Ами, защо ...
20.04.2018 09:14
Краси, благодаря ти :)
Ами, защо да е страшно, много е мило, за мен е радващо, всъщност често ми се случват подобни случки...не само с лебеди, а въобще, в природата, имаме си комуникацията и разбирателството :)
Като говориш за мъжки и женски род, ще ти разкажа една смешка от държавния ми изпит по английска литература в университета.
Професорката ни,така де, професорът ни, която е завеждащ катедра Английска Филология ни водеше лекциите по английска литература. На изпита говорих много и казах всичко, което може да се каже по двата въпроса, които ми се паднаха. ала допуснах една грешка - говорих в мъжки род. По онова време още не бяха навлезли политически коректните местоимения, при които се говори в множествено число, нито в мъжки, нито в женски род, за да не се получават дрязги между половете.
Професорът ми писа 5 само заради тази ми грешка, защото....била феминистка, ала аз не знаех и неволно я подразних с употребата на мъжки род...
Поздрави!

цитирай
24. krumbelosvet - ПП
20.04.2018 09:36
Ти май наистина правиш чудеса. Целия вчерашен ден бях в СПЛИН, ако така беше на английски, и не можех да "си мръдна и пръста" от отчаяние. Затова, че светът се напълни с лъжите на едни "бомбардири" и с ОЦЕПЕНЕНИЕТО на милиардите хора.
А твоите лебеди и ТВОИТЕ ДУМИ ме оживиха, засвирих си "вечна любов" на Тончо Русев и се залових за работата си. Б Л А Г О Д А Р Я.!!!
ПП: Явно си прочела комента ми, но тук го няма.
цитирай
25. vesever - Пуснах го, но се появи много късно, ...
20.04.2018 09:48
Пуснах го, но се появи много късно, не знам защо.
Много се радвам, ако съм допринесла да се почувстваш добре.
Това е и идеята на блога ми, а и въобще в общуването, където и да е. Вярвам, че изпращайки добрина и красота към хората, това може да предизвика нещо приятно.
И аз сега започвам работа с музика, тук още няма 9 часа, а при вас е почнал работният ден...
Успехи ти пожелавам, и ведрост и вдъхновение в делата ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044334
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол